Hurrá elértem! De hogyan tartsam meg a súlyom?!

Hogyan tartsam a diétát. 10 fogyókúrás hiba, amit szinte mindenki elkövet

Diéta motiváció

Ehhez Igyekeztünk hasznos mankókat összegyűjteni az érintettek részére. Sokszor mondják, hogy minden fejben dől el — ez a súlyvesztést célul kitűzők esetében hatványozottan igaz: nem elég a még oly tudományos, személyre szabott fogyókúra, mindaddig valódi eredményt nem fogunk elérni, amíg az csak fogyókúra marad. Hogy mit értünk ez alatt? Benne foglaltatik, hogy nem örökre szántuk, hanem egy cél eléréséig.

Kapcsolódó cikkek

A vágyott célhoz ugyan eljutunk, de ha visszatérünk korábbi életmódunkhoz a súlyunk ismét gyarapodni fog. S hogy mit tehetünk? Hát azt, hogy megtanulunk egy kulcsszót. Ez pedig nem más, mint a tudatosság.

  • Hogy érzi magát alváshiánnyal Sokan úgy gondolják, hogy a legnehezebb a diéta betartása.
  • Fogyókúrás hírlevelek

Ennek elérése ugyan a mi saját házifeladatunk, de szerencsére vannak mankók, amelyek segítségünkre lehetnek az induláshoz. Életmódot váltsunk, ne csak diétázzunk!

Szerző: Teremy Alex A diéta sokféleképpen kezdhető, de még jobb egy sorrendet felállítani. A leggyakoribb eset, amikor belenézünk a tükörbe és elhatározzuk, hogy holnap rálépünk a diéta rögös útjaira, és keressünk a neten valamilyen módszert. Van olyan is, hogy szimplán elhagyunk pár ételt vagy megrendelünk valami csodapirulát. Rengeteg módszer létezik és sokkal lehet is fogyni, azonban a legtöbb diéta csak azt mondják meg, hogyan kell lefogyni, azt már nem, hogyan tartsuk meg a súlyunkat. Diéta kezdete Sokan már ott hibázzák el a sikeres fogyásukat, hogy nem jól állítják fel a diéta szabályait.

Hiszen miről is van szó? A hatékony, életünkbe jól beilleszthető fogyókúra kulcsfontosságú, de nem kizárólagos eleme a hosszú távú sikerek elérésének.

Hogyan tartsuk meg súlyunkat? Megtalálták az ideális diétát?

Ugyanis nem csak fogyókúrára van szükségünk célunk elérése és megtartása érekében, annál sokkal komplexebb dologra, életmódváltásra. Ez pedig nem úgy történik, hogy ma kitalálom, és holnap már bele is fogok.

FEHÉRJE DIÉTA BAKIK - TANULJ AZ ÉN HIBÁIMBÓL

Lelkileg és agyilag is fel kell arra készülni, hogy kimondhassam: készen állok a változtatásra! Mert ne legyenek illúzióink: változásokat, változtatásokat kell végig vinnünk az életünkben ahhoz, hogy sikerrel vágjunk bele egy a súlyvesztést is magában foglaló új életbe. Életmódunkat megváltoztatni ugyanis azt is jelenti, hogy berögzült szokásokon, rutinokon is változtatnunk kell.

hogyan tartsam a diétát

Ez pedig komoly munkát feltételez, amit nem lehet elbliccelni, anélkül ugyanis legfeljebb ideig-óráig kevesebbet és mást eszünk-iszunk, mint addig, de tartós, valódi eredményt nem fogunk tudni elérni, s a célul kitűzött súlyt elérve, óhatatlanul visszatérünk korábbi rossz beidegződéseinkhez, szókásainkhoz, életmódunkhoz Hosszú távon gondolkodjunk! Ez is segít tudatosítani magunkban, hogy akár egészségügyi, akár hiúsági, akár más okból vágunk bele a folyamatba, egy új életet akarunk kialakítani.

hogyan tartsam a diétát

Ez pedig tudatos tervezést igényel. Ne feledjük, hogy a hosszú távú terveinkbe jól beilleszthetőek a rövid távú, gyors súlyvesztést célzó időszakok, amelyek között megtanulhatunk berendezkedni egy másfajta rendszerre életmódszerűen.

  • Korábbi kutatások kimutatták, hogy ameddig több kalóriát éget el az ember, mint amennyit bevisztartani tudja karcsúbb alakját, függetlenül attól, hogy mit eszik.
  • Natasha karcsúsító ruha

Karbantartva a testünket és lelkünket egyaránt. Hagyjunk időt a felkészülésre!

hogyan tartsam a diétát

Ha egy-egy ünnepre — Húsvét, Karácsony, születésnap, stb. Találjuk ki, hogyan tartsam a diétát pontosan mikor kezdjük el a folyamatot. Szerezzük be a megfelelő élelmiszereket: diétás termékeket, az azt kiegészítő ételeket. Tervezzünk előre! A megfelelő diétát sporttal egészítsük ki!

Továbbiak Tanácsok, hogyan tartsuk a diétát A diéta alatt sokszor esünk kísértésbe, és ha nincs eredmény sokan fel is adják.

Ha eddig nem volt életünk része a sport, akkor próbáljuk azzá tenni, s igyekezzünk erre is felkészülni: mit fogunk csinálni, hol, mikor, milyen rendszerességgel Szedjük össze a hozzá szükséges eszközöket, ruhákat, cipőket, stb. De csak óvatosan: mint általában mindenben, ebben is legyünk mértékletesek — csak a fokozatosság elvét betartva lehet új, egy életre szóló jó szokásokat felvenni, tartós rutinokra szert tenni.

Csupa hasznos

Fontos, hogy a diétát és az intenzív sportot ne egy időben kezdd el. Először változtass a táplálkozásodon, majd ha az beállt, kezdd el a sportot is fokozatosan. Reális hogyan tartsam a diétát állítsunk fel! Ez igaz mind az elérendő mínusz-kilókra, mind pedig az életforma-váltás egyéb területeire.

Diéta kezdete

Merjünk nagyot álmodni, de vegyük észre, hogy az oda vezető út milyen sok apró lépésből áll! A reális célokkal hozzásegíthetjük saját magunkat a sikerélményekhez, az elköteleződésünk folyamatos fenntartásához.

hogyan tartsam a diétát

Engedjünk meg egy kis kilengést! Sokszor azon áll vagy bukik egy életmódváltás, hogy át nem hágható és túlságosan szigorú kereteket szabunk saját magunknak. Ne áltassuk magunkat egy percig sem: a váltás után még sokáig önfegyelemre lesz szükségünk ahhoz, hogy tartsuk magunkat az elhatározásunkhoz.

hogyan tartsam a diétát

Ezért engedjünk meg fiatal férfi fogyás néha egy kis lazaságot. A tervezett kilengésekre tudunk támaszkodni, amikor a köztes időszakokban nehéz hogyan tartsam a diétát élünk át.